czwartek, 9 stycznia 2014

Princess & Lola

Princess
Kim jest Princess? Hmmm nawet dobrze ją znam. Nawet powiedziałabym bardzo dobrze. Wiem ile łyżeczek cukru dodaje do herbaty, kiedy jest zła a mimo to ukrywa to pod tępym uśmiechem. Ale tak zaczynając od początku... Princessa to zwykła dziewczyna. Chociaż pojęcie ,,zwykła'' chyba do niej nie pasuje. Jest totalnie zakręcona. Cały świat widzi w różowych okularach. Wieczna optymistka! Ale uwaga lubi hejtować. Wszystkie obelgi śmiało wpisuje do swojego pamiętnika, do którego ma dostęp tylko ona i oczywiście JA. Czasami dowiaduję się rzeczy których nie powinnam. Od czasu do czasu późnym wieczorem płacze i zapisuje coś do swojego sekretnego zeszyciku. Cała mokra i czerwona kładzie się spać a rano pełna radości wstaje i pokonuje trudności życiowe.
 Niektórzy mówią, że jest ładna lub brzydka, mądra albo głupia, że ładnie rysuje lub bazgrze. Mimo to ona ma własne zdania o sobie i... niestety jest wielką fanką arbuzów. Jej ulubiony smak lodów- arbuzowy, zapach-arbuzowy, owoc- arbuz, wzór- arbuzowy. Tak na koniec powiem, że jest samotną księżniczką w dużej wierzy więc każdy chętny książę może podjechać i ją uratować. Myślę, że ją jakoś po części polubicie
 Ohh prawie zapomniałam najważniejszego. Jej ulubiony zespół to 30 SECONDS TO MARS. Tak muszę to tu podać bo inaczej by mnie zjadła. Oto mały kolaż z właśnie tą ciekawą postacią.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lola
Jeśli chcecie się czegoś dowiedzieć o Loli to ja będę chyba najlepszym źródłem informacji. Ta dziewczyna to 13-letnia pokręcona blogerka, wesoła, choć czasem trochę pesymistyczna. Jest Belieber i zapowiada się też na świetną Arianator oraz Lovatic. Jej bohaterami są Justin Bieber i Demi Lovato. 

Największym blogowym marzeniem jest mieć bloga tak znanego jak Lucy i Wiśka. Interesuje się fotografią, zwierzętami i pisaniem opowiadać. Niedawno założyła też kanał na YouTube i stara się go rozwijać. Tak jak każdy ma wady i zalety. Zna niewiele osób którym może zaufać i jedną z nich jest Princess. Blog traktuje jako odskocznię od jej zwyczajnego nudnego życia. 


Lola i Princess, a raczej Princess i Lola zapraszają na swojego wspólnego bloga !


                                   

20 komentarzy:

  1. Hej obie osoby są świetne
    chodź z princess mam wiele wspólnego <3
    Uwielbiam optymistycznych ludzi :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie napisane, opisy bardzo wciągające :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog zapowiada się świetnie ! :)


    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak wyżej blog zapowiada się fajnie, czytało się to jak jakąś bajkę ;)
    obserwuję zapraszam
    happytimeblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak szczerze to dziwi mnie to że ta Lola jest Lovatic, nigdy o tym na swoim blogu nie pisała. JAK DLA MNIE TO JEST TO BEZNADZIEJNE. ZARAZ MOŻE BĘDZIE FANKĄ CHŃSKIEGO ZESPÓŁ GRAJĄCEGO MUZYKĘ KLASYCZNĄ. SEZONOWIEC I TYLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że nie uważnie przeczytałeś posta gdyż pisze tam, , że Lola ZAPOWIADA SIĘ na Lovatic a nie nią jest. Nikt nigdy nie pytał jej do jakich fandomów należy.

      Usuń
    2. Następnym razem zanim skomentujesz przeczytaj posta dokładnie, a jak będzie chciała to będzie "fanką chińskiego zespołu grającego muzykę klasyczną "jej sprawa!

      Usuń
  6. Śliczny blog
    http://esia-esiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. FashiooonForever10 stycznia 2014 17:44

    Świetny blog!
    Super post ;)
    Obserwuje i liczę na rewanż :)

    fashiooonforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję że będzie wam się powodziło w pisaniu bloga :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w blogowaniu!! :D

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zapowiada się fajnie :)
    Dziękuję za obserwacje :) i również obserwuje :)

    http://parmaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha! Naprawdę zapowiada się bardzo fajnie! :D Będę częściej tu wchodzić! Uśmiałam się z tych arnuzów. :D Podoba mi się w jaki sposób piszecie! :D

    Zapraszam-Antosia-tosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydajecie się być bardzo fajne :) <3 Obserwuję. A co do Loli to ja też jestem Belieber. Więc witaj "siostro" <3

    karolina-life-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale genialny post :D ! Świetny styl pisania, oczywiście że obserwujemy! ♥ Ja już :)
    Pozdrawiam,

    taikomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękujemy bardzo za odwiedziny jak i za pomoc w klikaniu :)
    co powiesz na wspolna obserwacje ?:)
    a zapomnialabym,super fotki ;*
    http://sisterrforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne jesteście<3

    obserwujemy? ^.^
    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hehe moja jedna przyjaciółka też lubi 30STM, a druga jest Arianator :)
    Świetnie je opisałaś ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń