środa, 15 stycznia 2014

Moje 3 Największe Fobie

Cześć kochani. Dzisiaj piszę dla was ja, Lola. 
Tematem, który wybrałam są Moje 3 Największe Fobie. Więc zaczynajmy ...

Fobia Numer 1
Najbardziej na świecie boję się (niektórym może Wam się wydać dziwne) os
Może te niewielkie insekty nie zrobią niczego złego, z wyjątkiem żądlenia, to bardzo mnie przerażają. Jeśli do naszej klasy podczas lekcji wleci osa to blednę i nie mogę się skupić, a gdy jestem na powietrzu i spotkam ją to zaczynam uciekać, gdzie pieprz rośnie...
                                       

Fobia Numer 2
Zaraz po osach bardzo boję się zagłady. Nie wiem dlaczego, ale gdy słyszę o tym, że Ziemia skieruje się kiedyś na Słońce i wybuchnie, albo pomyślę o tym, że za niedługo nadeszłaby jakaś wojna w Polsce serce mi przyspiesza i zaczynam się pocić, do tego czasem blednę. Boję się również jak leci jakiś program o tym, że ludzie wyginą i w ogóle. 
                                            

Fobia Numer 3
To już moja ostatnia fobia. Wahałam się tutaj na samotnością i klaustrofobią, ale wygrała klaustrofobia
Ten strach już trochę zelżał, bo kiedyś było gorzej ale nadal jeszcze jest. Boję się jeździć windą, a zwłaszcza taką starą, drewnianą co czasem się zacina. Nie przepadam też za całkowicie zamkniętymi toaletami bo boję się że nie wyjdę. Kilka razy byłam też w kopalni i mam nadzieję, że więcej nie będę . W środku jest strasznie ciasno i czasem w środku jest duszno...

No, to już tyle na dzisiaj c: 
Do posta ♥                                                                                                                                     
                                                                                                                                   Lola











5 komentarzy:

  1. tak jak ty boję się zagłady oraz wysokości.

    amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się strasznie boję pająków :(
    Mam prośbę, mogłabyś kliknąć u mnie w baner Aupie i linki w notce? Staram się o współpracę z nimi i to dla mnie bardzo ważne. Mam nadzieję, że mogę na Ciebie liczyć. Z góry dzięki! ♥
    stay-charming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :D bardzo ciekawa druga fobia ;)
    za każdą obserwację się odwdzięczam :) :
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm Osy to są nawet miłe zwierzaki, ja tam boje się pająków
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jezu ja się okropnie boję biedronek XDDDD
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń